Livrarea Produselor si Retur
MODALITATI DE LIVRARE
Cum se face livrarea produselor in Bucuresti:
Livrarea comenzii la adresa indicata de dvs. si este asigurata de compania de curierat Fan Courier, care va livreaza comanda în decursul a 7-10 zile din momentul confirmarii comenzii.
În ziua livrarii veti primi un sms cu detaliile agentului de curierat, cât si a intervalului orar în care acesta va sosi la adresa dvs. În cazul în care nu sunteti disponibil, va rugam sa luati legatura telefonica cu curierul pentru a stabili un interval de timp convenabil de ambele parti.
Intervalul orar este de Luni-Vineri între 09:00 – 18:30.
Cum se face livrarea produselor in restul tarii:
Livrarea comenzii la adresa indicata de dvs. si este asigurata de compania de curierat Fan Courier, care va livreaza comanda în decursul a 7-10 zile din momentul confirmarii comenzii, daca aceasta a fost plasata pana in ora 12:00 de luni pana vineri. In cazul in care comanda a fost facuta dupa ora 12:00, sambata sau duminica ne angajam sa trimitem comanda in prima zi lucratoare.
Serviciul STANDARD
A. Tarife pentru expeditii in regiuni (tara) :
Plicuri: 16.27 lei
Colete:primul kg. 19.00 lei
fiecare kg suplimentar (1-50kg) 1.58 lei
fiecare kg suplimentar (> 51kg) 2.50 lei
Cost suplimentar (plic, colet) :
Fiecare km suplimentar se taxeaza cu 0.80 lei / km în cazul expeditiilor efectuate în alte orase decât cele cuprinse în lista oraselor în care PRESTATORUL are colaboratori
B. Tarife pentru expeditii LOCO:
Plicuri: 12.00 lei
Colete:primul kg. 13.95 lei
fiecare kg suplimentar (1-50kg) 1.58 lei
fiecare kg suplimentar (> 51kg) 2.50 lei
C. Returul rambursurilor cu valoare maxima 5,000 lei 12.00 lei + 2% din valoare
D. Restituire documente (max 500 gr) 12.00 lei
*Tariful nu contine TVA. Se adauga costul de transport corespunzator tipului de serviciu ales.
Exista totusi posibilitatea, destul de rar, sa nu reusim sa va trimitem produsul in termenul stabilit daca nu il avem in stoc propriu si nici unul din partenerii nostri nu-l au. Veti fi instiintati si vi se va oferi un produs ca alternativa sau un termen aproximativ de livrare, in functie de urgenta dumneavoastra.
In cazul aparitiei unor intarzieri, veti fi instiintat prin email.
Produsele sunt livrate la adresa specificata de dumneavoastra ca adresa de livrare in momentul plasarii comenzii.
PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR
In cazul clientilor care au achitat valoarea comenzii, iar coletul nu va putea fi predat clientului din cauza refuzului de primire/plata a coletului din motive neintemeiate sau din cauza imposibilitatii contactarii clientului din culpa acestuia, societatea SC Delta Business Associates SRL, va anula comanda si va restrictiona accesul clientului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau clientul este obligat sa suporte contravaloarea costurilor de transport tur-retur. Astfel, clientului i se va restitui doar difierenta dintre valoarea achitata si costurile de transport tur-retur.
In cazul clientilor care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, societatea SC Delta Business Associates SRL suportand astfel cheltuielile de transport si retur, isi va rezerva dreptul ca, la urmatoarele comenzi ale clientului respectiv, sa i se emita o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.
INFORMATII LIVRARE
SC Delta Business Associates SRL isi rezerva dreptul de a nu asigura serviciul de livrare in termenul stabilit cu obligatia de a informa clientii despre acest fapt inainte de preluarea comenzii, in urmatoarele cazuri:
-conditii meteo nefavorabile indepedente de vointa (ceata, viscol, inzapeziri, ploi abundente, inundatii, cod galben/portocaliu/rosu, polei, drumuri inchise/nepracticabile, etc)
-numar mare de comenzi inregistrate si aflate in operare;
-volum mare de comenzi in raport cu dotarea logistica existenta in situatii deosebite sau perioade aglomerate (Craciun, Black Friday, Paste, 1-8 Martie, etc);
-awb-ul nu a fost generat din aplicatia Self AWB sau din aplicatia proprie a BENEFICIARULUI integrata cu sistemul PRESTATORULUI;
Expedierea comenzilor nu se va face decat dupa ce in prealabil unul din reprezentantii nostri va contacta pentru comunicarea costurilor si modalitatii de livrare.
POLITICI RETUR
Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea comenzii.
Conform O.U.G. 34/2014 ‘’Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Procedura de retragere (retur).
Pentru a trimite o solicitare de retur, trebuie sa fiti logat in contul de utilizator, apoi trebuie sa accesati sectiunea „Contul Meu”, iar apoi sectiunea „Cererile mele de Retur” – „Returneaza Comanda”.
Conditii de retur:
1. Produsele comandate pot fi returnate in cazul in care se dovedesc a fi neconforme cu specificatiile din oferta.
2.Produsele trebuie sa fi fost achizitionate de clienti persoane fizice, din magazinul online si sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a). au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de 14 zile
b). se incadreaza in conditiile mentionate in continuare:
3. Produsele achizitionate prin intermediul site-lui olympus-sport.ro pentru care se solicita returnarea, acestea trebuie sa aiba urmatoarele caracteristici:
Ambalaje originale si intacte;
Etichete intacte;
Continut complet;
Sigiliu intact;
Sa nu aiba urme de zgarieturi, loviri sau alte urme vizibile care pot face imposibila revanzarea;
Sa aiba toate accesoriile livrate.
Nu se vor accepta retur produsele care indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
ambalajul este deteriorat sau incomplet;
produsul prezinta urme de folosire / uzura excesiva, zgarieturi, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
produsul nu este returnat impreuna cu toate accesoriile primite in pachet;
produsul a facut parte dintr-o comanda speciala (comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Vanzatorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans).
Produsele pot fi returnate prin expediere la adresa: SC Delta Business Associates SRL, Bucuresti, Sector 2, Strada Murgeni, nr.8, Bloc O, Scara 1, Ap. 1.
Returnarea produsului se face printr-o firma de curierat, pe cheltuiala cumparatorului (clientului), in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.
Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, se va face in cel mult 14 de zile de la retur (conform legii) prin virament bancar in contul indicat de cumparator in formularul de retur, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa in documentul fiscal ce probeaza achizitia..
Societatea SC Delta Business Associates SRL isi rezerva dreptul de a decide, dupa caz, acceptarea sau refuzul returului.
Datele companiei noastre sunt:
SC Delta Business Associates SRL
Sediul social: Bucuresti, Sector 2, Strada Murgeni, nr.8, Bloc O, Scara 1, Ap. 1.
CUI: RO 5538982
Reg. com.: J40/6867/1994
Mobil: 0737 549 731
Email: comenzi@olympus-sport.ro